• -20%
Rower Trek Checkpoint ALR 4 Rozmiar 56 Matte Deep Dark Blue
Rower Trek Checkpoint ALR 4 Rozmiar 56 Matte Deep Dark Blue

Rower Trek Checkpoint ALR 4 Rozmiar 56 Matte Deep Dark Blue (5304232_)

0 opinii
8 699,00 zł
6 959,20 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 7 394,15 zł

Rozmiarówka
Rozmiar Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi
44 150 - 153 cm 71 - 73 cm
47 152 - 158 cm 71 - 75 cm
48 158 - 163 cm 74 - 77 cm
49 156 - 163 cm 74 - 77 cm
50 158 - 163 cm 74 - 77 cm
51 162 - 168 cm 76 - 79 cm
52 163 - 168 cm 76 - 79 cm
54 168 - 174 cm 78 - 82 cm
56 174 - 180 cm 81 - 85 cm
57 173 - 184 cm 81 - 86 cm
58 180 - 185 cm 84 - 87 cm
60 185 - 190 cm 86 - 90 cm
61 185 - 191 cm 86 - 90 cm
62 190 - 195 cm 89 - 92 cm
63 190 - 197 cm 89 - 93 cm

Checkpoint ALR 4

Ostatnie sztuki w magazynie

0 opinii

Przesyłka standardowa od 3-5 dni roboczych

Rower Trek Checkpoint ALR 4 Rozmiar 56 Matte Deep Dark Blue

6 959,20 zł 8 699,00 zł

Checkpoint ALR 4 to najbardziej korzystny wybór na szutry w tej kategorii rowerów. Checkpoint ALR 4, zbudowany na ramie z Alpha Aluminium Serii 300, jedzie responsywnie na wyboistym szutrze i płynnie po szosie. Liczne użyteczne rozwiązania, takie jak koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego, napęd 11-biegowy SRAM Apex, czy też mechaniczne hamulce tarczowe, czynią z Checkpoint ALR 4 idealną maszynę na łatwy wjazd w świat szutrowych dróg. 


Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Chcesz wejść w szeroki świat jazdy na szutrze i szukasz wyjątkowo sprawnego roweru, który poradzi sobie równie dobrze ze stumilówkami i codziennymi dojazdami do pracy. Checkpoint ALR 4 wprowadzi Cię w świat, w którym każda przejażdżka zmienia się w przygodę.

Użyte technologie

Responsywna rama z Alpha Aluminium Serii 300, ukryte linki i przewody nieprzeszkadzające w założeniu toreb, wbudowane mocowania na bagażnik, błotniki i torbę w ramie, napęd 1x11 SRAM Apex płynnie zmieniający biegi na ostrych podjazdach i w zróżnicowanym terenie, mechaniczne hamulce tarczowe zatrzymujące rower w moment niezależnie od warunków, obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego i szerokie opony Bontrager GR1 Team Issue 700x40c dla lepszego komfortu i przyczepności.

Ostatnie słowo

Jeśli chcesz odkrywać wszystkie dostępne drogi na co dzień, Checkpoint ALR 4 to idealna maszyna dla Ciebie, która jednocześnie nie zostawi Cię z pusty portfelem. Wszechstronność to klucz, a z wytrzymałą ramą ze stopu aluminium, mocowaniami na najróżniejsze akcesoria i szerokimi oponami zyskujesz komfort i możliwość przystosowania roweru do swoich upodobań gdziekolwiek zechcesz dotrzeć na drodze lub poza nią.

Rama z widelcem
Rama Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Waga
Waga 56 - 9.80 kg / 21.61 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Napęd
Manetka SRAM Apex, 11-biegowa
Przerzutka tylna Shimano Apex 1, długi wózek, maks. zębatka 42T
*Korba Rozmiar: 49
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości
Rozmiar: 52
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 61
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości
Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta SRAM PG-1130, 11-42, 11-rzędowa
Łańcuch SRAM PC-1130, 11-rzędowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 44T, 2x: 50/34
Koła
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta
Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
Opona Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Informacje dostępne w instrukcji obsługi
Komponenty
*Siodełko Rozmiar: 49, 52
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości
*Kierownica Rozmiar: 49
Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości
Rozmiar: 52
Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Hamulec Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount
Tarcza hamulcowa Tektro, centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu

Rozmiarówka

Rozmiar Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi
49

156 - 163 cm

5'1" - 5'4"

74 - 77 cm

29" - 30"

52

163 - 168 cm

5'4" - 5'6"

76 - 79 cm

30" - 31"

54

168 - 174 cm

5'6" - 5'9"

78 - 82 cm

31" - 32"

56

174 - 180 cm

5'9" - 5'11"

81 - 85 cm

32" - 33"

58

180 - 185 cm

5'11" - 6'1"

84 - 87 cm

33" - 34"

61

185 - 191 cm

6'1" - 6'3"

86 - 90 cm

34" - 35"

Geometria

Sizing table
Numer rozmiaru ramy Rozmiar kół A — Rura podsiodłowa B — Kąt nachylenia rury podsiodłowej C — Długość główki ramy D — Kąt główki ramy E — Efektywna długość górnej rury G — Obniżenie suportu H — Długość widełek I — Przesunięcie J — Trail K — Rozstaw kół L — Przekrok M — Rozstaw ramy N — Wysokość ramy Długość wspornika kierownicy
49 cm 700c 49.0 74.1° 9.0 71.2° 54.1 7.8 43.5 4.5 7.4 102.5 73.5 39.3 53.8 70.0
52 cm 700c 52.0 73.7° 10.5 71.6° 55.5 7.8 43.5 4.5 7.1 103.3 76.5 39.9 55.3 80.0
54 cm 700c 54.0 73.2° 12.5 71.8° 57.0 7.6 43.5 4.5 7.0 104.1 78.9 40.3 57.1 80.0
56 cm 700c 56.0 72.8° 14.5 72.2° 58.4 7.6 43.5 4.5 6.7 104.8 80.9 40.7 59.2 90.0
58 cm 700c 58.0 72.5° 16.5 72.3° 59.7 7.4 43.5 4.5 6.6 105.8 82.9 41.1 60.9 90.0
61 cm 700c 61.0 72.1° 19.5 72.6° 61.7 7.4 43.5 4.5 6.5 107.0 85.9 41.7 63.9 100.0
    

5304232_

Opis

Model rocznikowy
2024
Sposób wysyłki Nazwa Cena
Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz 119,99 zł
salon-rowerowy.pl salon-rowerowy.pl Za darmo!

0 / 5

(0 opinii)

Kupiłeś/aś ten produkt?

Podziel się swoją opinią z innymi

Brak recenzji użytkowników.

Każdy sprzedawany u nas produkt jest nowy. Na każdy towar wystawiamy paragon lub na życzenie wystawiamy fakturę VAT 23%.

Rowery mają 2 lata gwarancji na osprzęt i 5 lat gwarancji na ramę (wg warunków producenta). Rowery Trek mają 2 lata gwarancji na osprzęt i dożywotnią gwarancję na ramę (wg warunków producenta).

Rowery Trek, Kellys, Ghost, Haibike, Lapierre, Winora, Alpina sprzedawane wysyłkowo są objęte gwarancją Door To Door.

Skorzystać z gwarancji najniższej ceny na rowery z kolekcji 2023.

Dostałeś kod rabatowy od innego sprzedawcy, masz rabat za stałe zakupy w innym sklepie, znalazłeś promocje na innej stronie? Wyślij do nas, po potwierdzeniu zaproponujemy lepsze warunki zakupu.

>>UWAGA<<

Jeżeli w momencie dostawy paczka będzie nosiła ślady uszkodzenia KONIECZNIE TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY! Protokół szkody MUSI być spisany w momencie dostawy.

Kurier będzie się tłumaczył, że się spieszy, lub nie ma protokołu przy sobie, że przyjedzie później, lub że jeżeli będzie coś uszkodzone to później się spisze protokół. PROSIMY NIE SŁUCHAĆ KURIERA, protokół szkody MUSI BYĆ SPISANY W MOMENCIE DOSTAWY!

W protokole MUSI BYĆ WPISANE: opakowanie uszkodzone w momencie dostawy. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki może skutkować brakiem możliwości reklamacji uszkodzonego towaru.

Spisując protokół szkody działasz we własnym interesie, my staramy się zabezpieczyć paczkę właściwie, opłacamy ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia paczki. Jeżeli kurier uszkodził przesyłkę i nikt nie dopilnuje w momencie odbioru aby to zapisać, osoba która uszkodziła paczkę jest bezkarna!

Odwiedź nasz kanał na Youtube:

https://www.youtube.com/user/salonrowerowypl

Wysyłka

Umożliwiamy dostawę rowerów elektrycznych w całości. Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego. Tak przygotowany rower zostanie dostarczony w całości. Po otrzymaniu zamówionego roweru wystarczy wyprostować kierownicę, dokręcić pedały i rower jest gotowy do jazdy. Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kwadrans.  Wybierając dostawę roweru w całości umożliwiamy zapłatę przelewem na konto, w ratach CA i Santander, kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem. Koszt takiej dostawy zaczyna się od 99 zł. Podczas zakupu proszę wybrać DOSTAWA CAŁEGO ROWERU, PROSTUJESZ KIEROWNICĘ I JEDZIESZ.

Standardowa wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD oraz InPost. Dla zamówień od 599 zł, w przypadku płatności przelewem, koszt transportu za pośrednictwem firmy DPD to 19,99zł. Przy dostawie firmą kurierską wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez nas w pełnej wartości, co zmniejsza ryzyko problemów w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki. Z analizy zamówień wynika, że 50 % zakupionego u nas towaru wysyłamy w 24 godziny robocze. Z uwagi na to, że duża część zamówień angażuje też serwis lub wymaga doradztwa sprzedawców, zastrzegamy, że paczka może zostać wysłana w 4 dni robocze. Jeżeli zamówienie będzie miało opóźnienie będziemy się z Państwem kontaktować.

Rowery marki Trek, dostarczamy w całości po wcześniejszym montażu, regulacji i przeglądzie, tylko tak wysłany rower ma pełną gwarancje Trek.

Mniejsze paczki można odbierać w paczkomatach InPost - koszt niezależnie od wartości zamówienia przy wpłacie na konto to 12,99 zł, a przy płatności przy odbiorze 19,99zł.

UWAGA

Teraz gratis do każdej paczki zamówionej kurierem DPD:

możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze.


Uwaga: istnieje możliwość wysyłki rowerów oraz części do innych krajów Unii Europejskiej, w przypadku zainteresowania dostawą zagraniczną przed zakupem prosimy o kontakt.

Płatność

1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego salon-rowerowy.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego dostawy.

3. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności jaki rodzaj dostawy wybierzesz:

A. Dostawa kurierem DPD – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką u kuriera (przy odbiorze),

B. Dostawa do paczkomatu  – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • kartą (przy odbiorze z paczkomatu),

C. Odbiór w salonie – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką (przy odbiorze),
  • kartą (przy odbiorze),
  • w ratach (przy odbiorze).


O każdym etapie zamówienia informujemy powiadomieniem na email, w dniu wysyłki towaru podajemy link do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

Prowadzimy standardowy sklep, więc zamówiony towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym ustaleniu.
Szczegółowe koszty transportu oraz dostępne opcje dostawy określane są w momencie składania zamówienia w zakładce koszyk.

Pakowanie
Wiemy jak ważne jest dobre zakapowanie przesyłki, a najważniejsze jest to w przypadku całych rowerów. Poniżej przedstawiamy nasze podejście do jakości obsługi i zapakowania rowerów.

1. Najpierw rowery przyjeżdżają do nas z magazynów producentów lub importerów i są przechowywane w naszych magazynach.

magazynmagazyn



2. Prowadzimy sklep stacjonarny, więc część rowerów jest skręconych do wystawienia w sklepie.


3. Po zakupie przygotowujemy rower do natychmiastowej eksploatacji, tak jakbyś odbierał go osobiście w sklepie. Skręcamy i regulujemy tak aby był gotowy do jazdy.
 

serwisserwis
 

4. Jeżeli wybierzesz opcję wysyłki w całości, to po dokładnym skręceniu i wyregulowaniu roweru podbijamy przegląd gwarancyjny i pakujemy rower do wysyłki.

W przypadku wyboru wysyłki kurierem DPD karton zostaje oklejony taśmami zabezpieczającymi z naszym nadrukiem i oczekuje na kuriera. Do obowiązków kupującego należy ponowne złożenie roweru wg instrukcji producenta oraz załączonej krótkiej instrukcji. Dla ułatwienia do każdego zamówienia załączamy filmy instruktażowe oraz służymy pomocą telefoniczną.
 

Uwaga
Każda paczka jest zabezpieczona firmową taśmą pakową (klejącą) oraz każda paczka zawierająca rower dodatkowo taśmą polipropylenową (plastikową) z nadrukiem www.SALON-ROWEROWY.pl, w przypadku braku taśm firmowych lub jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, konieczne jest rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nieuszkodzona. Kurier w takiej sytuacji ma obowiązek czekać, a w przypadku uszkodzenia lub niekompletności musi spisać protokół szkody. 
 

nasza paczka

Jak złożyć rower kupiony przez internet:

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć