>>UWAGA<<

Jeżeli w momencie dostawy paczka będzie nosiła ślady uszkodzenia KONIECZNIE TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY! Protokół szkody MUSI być spisany w momencie dostawy.

Kurier będzie się tłumaczył, że się spieszy, lub nie ma protokołu przy sobie, że przyjedzie później, lub że jeżeli będzie coś uszkodzone to później się spisze protokół. PROSIMY NIE SŁUCHAĆ KURIERA, protokół szkody MUSI BYĆ SPISANY W MOMENCIE DOSTAWY!

W protokole MUSI BYĆ WPISANE: opakowanie uszkodzone w momencie dostawy. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki może skutkować brakiem możliwości reklamacji uszkodzonego towaru.

Spisując protokół szkody działasz we własnym interesie, my staramy się zabezpieczyć paczkę właściwie, opłacamy ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia paczki. Jeżeli kurier uszkodził przesyłkę i nikt nie dopilnuje w momencie odbioru aby to zapisać, osoba która uszkodziła paczkę jest bezkarna!

Odwiedź nasz kanał na Youtube:

https://www.youtube.com/user/salonrowerowypl

Wysyłka

Ze względu na dużą ilość zamówień oraz utrudnienia związane z COVID-19 czas realizacji zamówień uległ wydłużeniu. Nasz zespół pracuje na pełnych obrotach i stara się realizować wysyłki w możliwie jak najkrótszym czasie. Za utrudnienia przepraszamy.

Minimalny czas wysyłki w tej chwili to 3 dni robocze.

Umożliwiamy dostawę roweru elektrycznego w całości. Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego. Tak przygotowany rower zostanie dostarczony w całości. Po otrzymaniu zamówionego roweru wystarczy wyprostować kierownicę, dokręcić pedały i rower jest gotowy do jazdy. Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kwadrans.  Wybierając dostawę roweru w całości umożliwiamy zapłatę przelewem na konto, w ratach CA i Santander, kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem. Koszt takiej dostawy to jedynie 169 zł. Podczas zakupu proszę wybrać DOSTAWA CAŁEGO ROWERU, PROSTUJESZ KIEROWNICĘ I JEDZIESZ.

Standardowa wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD oraz InPost. Dla zamówień od 599 zł, w przypadku płatności przelewem, koszt transportu za pośrednictwem firmy DPD to 9,99zł. Przy dostawie firmą kurierską wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez nas w pełnej wartości, co zmniejsza ryzyko problemów w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki. Z analizy zamówień wynika, że 50 % zakupionego u nas towaru wysyłamy w 24 godziny robocze. Z uwagi na to, że duża część zamówień angażuje też serwis lub wymaga doradztwa sprzedawców, zastrzegamy, że paczka może zostać wysłana w 4 dni robocze. Jeżeli zamówienie będzie miało opóźnienie będziemy się z Państwem kontaktować.

Z uwagi na zachowanie wysokich standardów obsługi, sprzedaż wysyłkowa nie obejmuje rowerów marki Trek, Diamant i Electra.

Rowery marki Trek, Diamant i Electra dostarczamy własnym transportem, skręcone i gotowe do jazdy na terenie całego kraju. Przed zamówieniem prosimy o sprawdzenie mailowo lub telefonicznie terminu i ceny dostawy.

Mniejsze paczki można odbierać w paczkomatach InPost - koszt niezależnie od wartości zamówienia przy wpłacie na konto to 10,99 zł, a przy płatności przy odbiorze 19,99zł.

UWAGA

Teraz gratis do każdej paczki zamówionej kurierem DPD:

możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze.


Uwaga: istnieje możliwość wysyłki rowerów oraz części do innych krajów Unii Europejskiej, w przypadku zainteresowania dostawą zagraniczną przed zakupem prosimy o kontakt.

Płatność

1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego salon-rowerowy.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego dostawy.

3. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności jaki rodzaj dostawy wybierzesz:

A. Dostawa kurierem DPD – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką u kuriera (przy odbiorze),

B. Dostawa do paczkomatu  – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • kartą (przy odbiorze z paczkomatu),

C. Odbiór w salonie – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką (przy odbiorze),
  • kartą (przy odbiorze),
  • w ratach (przy odbiorze).


O każdym etapie zamówienia informujemy powiadomieniem na email, w dniu wysyłki towaru podajemy link do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

Prowadzimy standardowy sklep, więc zamówiony towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym ustaleniu.
Szczegółowe koszty transportu oraz dostępne opcje dostawy określane są w momencie składania zamówienia w zakładce koszyk.

Pakowanie
Wiemy jak ważne jest dobre zakapowanie przesyłki, a najważniejsze jest to w przypadku całych rowerów. Poniżej przedstawiamy nasze podejście do jakości obsługi i zapakowania rowerów.

1. Najpierw rowery przyjeżdżają do nas z magazynów producentów lub importerów i są przechowywane w naszych magazynach.

magazynmagazyn



2. Prowadzimy sklep stacjonarny, więc część rowerów jest skręconych do wystawienia w sklepie.


3. Po zakupie przygotowujemy rower do natychmiastowej eksploatacji, tak jakbyś odbierał go osobiście w sklepie. Skręcamy i regulujemy tak aby był gotowy do jazdy.
 

serwisserwis
 

4. Po dokładnym skręceniu i wyregulowaniu roweru podbijamy przegląd gwarancyjny i pakujemy rower do wysyłki.
W tym celu odkręcamy niezbędne elementy (siodełko, pedały, kierownica, przednie koło) tak aby rower nie został uszkodzony podczas transportu. Niestety, żadna firma kurierska nie dysponuje możliwościami bezpiecznego transportu roweru złożonego w 100%, staramy się jednak aby późniejsze złożenie w domu było jak najłatwiejsze. Całość dokładnie zabezpieczamy, karton zostaje oklejony taśmami zabezpieczającymi z naszym nadrukiem i oczekuje na kuriera. Do obowiązków kupującego należy ponowne złożenie roweru wg instrukcji producenta oraz załączonej krótkiej instrukcji. Dla ułatwienia do każdego zamówienia załączamy filmy instruktażowe oraz służymy pomocą telefoniczną.
 

pakowaniepakowanie

 

Uwaga
Każda paczka jest zabezpieczona firmową taśmą pakową (klejącą) oraz każda paczka zawierająca rower dodatkowo taśmą polipropylenową (plastikową) z nadrukiem www.SALON-ROWEROWY.pl, w przypadku braku taśm firmowych lub jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, konieczne jest rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nieuszkodzona. Kurier w takiej sytuacji ma obowiązek czekać, a w przypadku uszkodzenia lub niekompletności musi spisać protokół szkody. 
 

nasza paczka

Jak złożyć rower kupiony przez internet: