- -15%
Rower Trek Domane SL 6 Gen 4 rozmiar 54 Hex Blue (5274938)
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 18 719,20 zł
Domane SL 6 54 Hex Blue
Rozmiarówka
Rozmiar | Wzrost rowerzysty | Wewnętrzna długość nogi |
---|---|---|
44 |
150 - 153 cm |
71 - 73 cm |
47 |
152 - 158 cm |
71 - 75 cm |
50 |
158 - 163 cm |
74 - 77 cm |
52 |
163 - 168 cm |
76 - 79 cm |
54 |
168 - 174 cm |
78 - 82 cm |
56 |
174 - 180 cm |
81 - 85 cm |
58 |
180 - 185 cm |
84 - 87 cm |
60 |
185 - 190 cm |
86 - 90 cm |
62 |
190 - 195 cm |
89 - 92 cm |
Domane SL 6 to lekki, aerodynamiczny rower szosowy zbudowany z myślą o pokonywaniu długich, trudnych tras w pełnym komforcie. Zapewnia wszystkie korzyści wygładzającej trasę i lekkiej ramy z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano 105 Di2 i wysokiej jakości kół. W pełni zintegrowany kokpit sprawia, że cały zestaw wygląda bardzo elegancko i daje równie świetne wrażenia podczas obsługi, a w łatwo dostępnym schowku można przechowywać najważniejsze rzeczy na drogę. Ponadto prześwit na grubsze opony 38c pozwala na pokonanie niemal każdej drogi, od asfaltu po lekki szuter.
Użyte technologie
Lekka i dopracowana rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z wygładzającym trasę tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, mocne hamulce tarczowe flat mount i sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano 105 Di2. Ponadto przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Paradigm Comp, zintegrowany karbonowy kokpit, schowek w ramie oraz prowadzenie linek i przewodów zwiększają możliwości i poprawiają wygląd roweru. Dodatkowe mocowania na rurze górnej pozwalają zamontować torby na dłuższe przejażdżki bez nieporęcznych pasków i linek.
Ostatnie słowo
Wszystkie technologie poprawiające komfort z karbonowego Domane z bezprzewodową grupą Shimano 105 Di2 i dodatkową mocą hydraulicznych hamulców tarczowych. Ten rower jest wygodny, szybki, lekki i gotowy na przygody, a duży prześwit na grubsze opony 38 mm pozwala na równie płynną jazdę po drogach utwardzonych, jak i po lekkim szutrze
Specyfikacja
Rama z widelcem
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Domane SL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Dopasowanie ramy | Endurance |
Koła
Koło przednie | Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm |
*Opona | Rozmiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm |
Rozmiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x32c |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 38mm bez błotników, 35mm z błotnikami |
Napęd
Manetka | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
---|---|
*Korba | Rozmiar: 44, 47 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: 50, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar: 54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano 105 7100, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 48T, 2x: 52/36 |
Komponenty
*Siodełko | Rozmiar: 44, 47, 50, 52 Bontrager Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca | Rozmiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56 Sztyca Domane z włókna węglowego, kształty KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm |
Rozmiar: 58, 60, 62 Sztyca Domane z włókna węglowego, kształty KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: 44, 47 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 36 cm |
Rozmiar: 50 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm |
|
Rozmiar: 52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm |
|
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 42 cm |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 44 cm |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: 44 Trek RCS Pro, -7 stopni, 60 mm długości |
Rozmiar: 47 Trek RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości |
|
Rozmiar: 50 Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
|
Rozmiar: 52, 54 Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: 56, 58 Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: 60, 62 Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Hamulec | Shimano 105 hydraulic disc, BR-R7170 flat mount caliper, resin pad w/fin |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu |
Akcesoria
Ładowarka | Z kablem do ładowania |
---|---|
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
Waga
Waga | 56 – 8,90 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Opis
- Rozmiar
- 54
- Model
- Domane SL 6 Gen 4
- Model rocznikowy
- 2023
- Kolor
- Hex Blue
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz | 189,99 zł | |
salon-rowerowy.pl | Za darmo! |
0 / 5
(0 opinii)
Kupiłeś/aś ten produkt?
Podziel się swoją opinią z innymi
Każdy sprzedawany u nas produkt jest nowy. Na każdy towar wystawiamy paragon lub na życzenie wystawiamy fakturę VAT 23%.
Rowery mają 2 lata gwarancji na osprzęt i 5 lat gwarancji na ramę (wg warunków producenta). Rowery Trek mają 2 lata gwarancji na osprzęt i dożywotnią gwarancję na ramę (wg warunków producenta).
Rowery Trek, Kellys, Ghost, Haibike, Lapierre, Winora, Alpina sprzedawane wysyłkowo są objęte gwarancją Door To Door.
Skorzystać z gwarancji najniższej ceny na rowery z kolekcji 2023.
Dostałeś kod rabatowy od innego sprzedawcy, masz rabat za stałe zakupy w innym sklepie, znalazłeś promocje na innej stronie? Wyślij do nas, po potwierdzeniu zaproponujemy lepsze warunki zakupu.
>>UWAGA<<
Jeżeli w momencie dostawy paczka będzie nosiła ślady uszkodzenia KONIECZNIE TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY! Protokół szkody MUSI być spisany w momencie dostawy.
Kurier będzie się tłumaczył, że się spieszy, lub nie ma protokołu przy sobie, że przyjedzie później, lub że jeżeli będzie coś uszkodzone to później się spisze protokół. PROSIMY NIE SŁUCHAĆ KURIERA, protokół szkody MUSI BYĆ SPISANY W MOMENCIE DOSTAWY!
W protokole MUSI BYĆ WPISANE: opakowanie uszkodzone w momencie dostawy. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki może skutkować brakiem możliwości reklamacji uszkodzonego towaru.
Spisując protokół szkody działasz we własnym interesie, my staramy się zabezpieczyć paczkę właściwie, opłacamy ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia paczki. Jeżeli kurier uszkodził przesyłkę i nikt nie dopilnuje w momencie odbioru aby to zapisać, osoba która uszkodziła paczkę jest bezkarna!
Odwiedź nasz kanał na Youtube:
https://www.youtube.com/user/salonrowerowypl
Wysyłka
Umożliwiamy dostawę rowerów elektrycznych w całości. Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego. Tak przygotowany rower zostanie dostarczony w całości. Po otrzymaniu zamówionego roweru wystarczy wyprostować kierownicę, dokręcić pedały i rower jest gotowy do jazdy. Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kwadrans. Wybierając dostawę roweru w całości umożliwiamy zapłatę przelewem na konto, w ratach CA i Santander, kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem. Koszt takiej dostawy zaczyna się od 99 zł. Podczas zakupu proszę wybrać DOSTAWA CAŁEGO ROWERU, PROSTUJESZ KIEROWNICĘ I JEDZIESZ.
Standardowa wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD oraz InPost. Dla zamówień od 599 zł, w przypadku płatności przelewem, koszt transportu za pośrednictwem firmy DPD to 19,99zł. Przy dostawie firmą kurierską wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez nas w pełnej wartości, co zmniejsza ryzyko problemów w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki. Z analizy zamówień wynika, że 50 % zakupionego u nas towaru wysyłamy w 24 godziny robocze. Z uwagi na to, że duża część zamówień angażuje też serwis lub wymaga doradztwa sprzedawców, zastrzegamy, że paczka może zostać wysłana w 4 dni robocze. Jeżeli zamówienie będzie miało opóźnienie będziemy się z Państwem kontaktować.
Rowery marki Trek, dostarczamy w całości po wcześniejszym montażu, regulacji i przeglądzie, tylko tak wysłany rower ma pełną gwarancje Trek.
Mniejsze paczki można odbierać w paczkomatach InPost - koszt niezależnie od wartości zamówienia przy wpłacie na konto to 12,99 zł, a przy płatności przy odbiorze 19,99zł.
UWAGA
Teraz gratis do każdej paczki zamówionej kurierem DPD:
możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze.
Uwaga: istnieje możliwość wysyłki rowerów oraz części do innych krajów Unii Europejskiej, w przypadku zainteresowania dostawą zagraniczną przed zakupem prosimy o kontakt.
Płatność
1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego salon-rowerowy.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego dostawy.
3. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności jaki rodzaj dostawy wybierzesz:
A. Dostawa kurierem DPD – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez tpay (przedpłata),
- w ratach (przedpłata),
- w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
- gotówką u kuriera (przy odbiorze),
B. Dostawa do paczkomatu – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez tpay (przedpłata),
- kartą (przy odbiorze z paczkomatu),
C. Odbiór w salonie – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez tpay (przedpłata),
- w ratach (przedpłata),
- w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
- gotówką (przy odbiorze),
- kartą (przy odbiorze),
- w ratach (przy odbiorze).
O każdym etapie zamówienia informujemy powiadomieniem na email, w dniu wysyłki towaru podajemy link do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
Prowadzimy standardowy sklep, więc zamówiony towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym ustaleniu.
Szczegółowe koszty transportu oraz dostępne opcje dostawy określane są w momencie składania zamówienia w zakładce koszyk.
Pakowanie
Wiemy jak ważne jest dobre zakapowanie przesyłki, a najważniejsze jest to w przypadku całych rowerów. Poniżej przedstawiamy nasze podejście do jakości obsługi i zapakowania rowerów.
1. Najpierw rowery przyjeżdżają do nas z magazynów producentów lub importerów i są przechowywane w naszych magazynach.
2. Prowadzimy sklep stacjonarny, więc część rowerów jest skręconych do wystawienia w sklepie.
3. Po zakupie przygotowujemy rower do natychmiastowej eksploatacji, tak jakbyś odbierał go osobiście w sklepie. Skręcamy i regulujemy tak aby był gotowy do jazdy.
4. Jeżeli wybierzesz opcję wysyłki w całości, to po dokładnym skręceniu i wyregulowaniu roweru podbijamy przegląd gwarancyjny i pakujemy rower do wysyłki.
W przypadku wyboru wysyłki kurierem DPD karton zostaje oklejony taśmami zabezpieczającymi z naszym nadrukiem i oczekuje na kuriera. Do obowiązków kupującego należy ponowne złożenie roweru wg instrukcji producenta oraz załączonej krótkiej instrukcji. Dla ułatwienia do każdego zamówienia załączamy filmy instruktażowe oraz służymy pomocą telefoniczną.
Uwaga
Każda paczka jest zabezpieczona firmową taśmą pakową (klejącą) oraz każda paczka zawierająca rower dodatkowo taśmą polipropylenową (plastikową) z nadrukiem www.SALON-ROWEROWY.pl, w przypadku braku taśm firmowych lub jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, konieczne jest rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nieuszkodzona. Kurier w takiej sytuacji ma obowiązek czekać, a w przypadku uszkodzenia lub niekompletności musi spisać protokół szkody.
Jak złożyć rower kupiony przez internet: