- -15%
Rower Trek Fuel EX 9.8 GX AXS Gen 6 rozmiar XL 29 Deep Smoke (5276911)
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 25 479,30 zł
Fuel EX 9.8 GX AXS XL 29 Deep Smoke
Rozmiar | Wzrost rowerzysty | Wewnętrzna długość nogi |
XS | 145 - 155 cm 4'9" - 5'1" |
69 - 73 cm 27" - 29" |
S | 155 - 165 cm 5'1" - 5'5" |
74 - 78 cm 29" - 31" |
M | 165 - 176 cm 5'5" - 5'9" |
79 - 83 cm 31" - 33" |
M/L | 173 - 180 cm 5'8" - 5'11" |
81 - 86 cm 32" - 34" |
L | 177 - 188 cm 5'10" - 6'2" |
84 - 89 cm 33" - 35" |
XL | 188 - 195 cm 6'2" - 6'5" |
89 - 91 cm 35" - 36" |
Fuel EX 9.8 to rower na szlaki z krwi i kości zbudowany na podstawie sztywnej ramy z włókna węglowego, która jedzie płynnie, cicho i trzyma się wzorowo obranej linii. Obfituje w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS, wyjątkowo elegancki i łatwy w dostosowaniu do preferencji. Ponadto, 150 mm skoku z przodu i 140 mm skoku z tyłu zapewnia kontrolę na najtrudniejszych trasach, a całość dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager z piastą o szybkim zazębianiu.
Użyte technologie
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę, ale jednocześnie sztywne i niezawodnie trzymające się obranej linii. Ponadto, sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM GX AXS, a także obręcze i opony do zastosowania bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają idealnie przystosować rower do potrzeb.
Ostatnie słowo
Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technologii mogą się cieszyć z wyższej klasy zmiany biegów.
Specyfikacja
Rama | Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rury dolnej, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku |
Widelec | Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Amortyzator | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm |
Koło przednie | Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm |
Koło tylne | Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Elite 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready |
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,5" (XS i S: 27,5 x 2,5") Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | SRAM GX Eagle AXS, 12 speed |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS |
Korba | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Kaseta | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | Maks.: 34T (owalna - 32T) Min.: 28T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
*Sztyca | Rozmiar: XS , S Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości |
Rozmiar: M , ML Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: L Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości |
|
Rozmiar: XL Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości |
|
*Kierownica zintegrowana ze wspornikiem | Rozmiar: XS , S Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 35 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Stery | Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z miski do regulacji kąta |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
|
Bateria | Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) |
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
Waga | M - 14,15 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Opis
- Model
- Fuel EX 9.8 GX AXS Gen 6
- Model rocznikowy
- 2023
- Kolor
- Deep Smoke
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz | 259,99 zł | |
salon-rowerowy.pl | Za darmo! |
0 / 5
(0 opinii)
Kupiłeś/aś ten produkt?
Podziel się swoją opinią z innymi
Każdy sprzedawany u nas produkt jest nowy. Na każdy towar wystawiamy paragon lub na życzenie wystawiamy fakturę VAT 23%.
Rowery mają 2 lata gwarancji na osprzęt i 5 lat gwarancji na ramę (wg warunków producenta). Rowery Trek mają 2 lata gwarancji na osprzęt i dożywotnią gwarancję na ramę (wg warunków producenta).
Rowery Trek, Kellys, Ghost, Haibike, Lapierre, Winora, Alpina sprzedawane wysyłkowo są objęte gwarancją Door To Door.
Skorzystać z gwarancji najniższej ceny na rowery z kolekcji 2023.
Dostałeś kod rabatowy od innego sprzedawcy, masz rabat za stałe zakupy w innym sklepie, znalazłeś promocje na innej stronie? Wyślij do nas, po potwierdzeniu zaproponujemy lepsze warunki zakupu.
>>UWAGA<<
Jeżeli w momencie dostawy paczka będzie nosiła ślady uszkodzenia KONIECZNIE TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY! Protokół szkody MUSI być spisany w momencie dostawy.
Kurier będzie się tłumaczył, że się spieszy, lub nie ma protokołu przy sobie, że przyjedzie później, lub że jeżeli będzie coś uszkodzone to później się spisze protokół. PROSIMY NIE SŁUCHAĆ KURIERA, protokół szkody MUSI BYĆ SPISANY W MOMENCIE DOSTAWY!
W protokole MUSI BYĆ WPISANE: opakowanie uszkodzone w momencie dostawy. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki może skutkować brakiem możliwości reklamacji uszkodzonego towaru.
Spisując protokół szkody działasz we własnym interesie, my staramy się zabezpieczyć paczkę właściwie, opłacamy ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia paczki. Jeżeli kurier uszkodził przesyłkę i nikt nie dopilnuje w momencie odbioru aby to zapisać, osoba która uszkodziła paczkę jest bezkarna!
Odwiedź nasz kanał na Youtube:
https://www.youtube.com/user/salonrowerowypl
Wysyłka
Umożliwiamy dostawę rowerów elektrycznych w całości. Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego. Tak przygotowany rower zostanie dostarczony w całości. Po otrzymaniu zamówionego roweru wystarczy wyprostować kierownicę, dokręcić pedały i rower jest gotowy do jazdy. Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kwadrans. Wybierając dostawę roweru w całości umożliwiamy zapłatę przelewem na konto, w ratach CA i Santander, kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem. Koszt takiej dostawy zaczyna się od 99 zł. Podczas zakupu proszę wybrać DOSTAWA CAŁEGO ROWERU, PROSTUJESZ KIEROWNICĘ I JEDZIESZ.
Standardowa wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD oraz InPost. Dla zamówień od 599 zł, w przypadku płatności przelewem, koszt transportu za pośrednictwem firmy DPD to 19,99zł. Przy dostawie firmą kurierską wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez nas w pełnej wartości, co zmniejsza ryzyko problemów w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki. Z analizy zamówień wynika, że 50 % zakupionego u nas towaru wysyłamy w 24 godziny robocze. Z uwagi na to, że duża część zamówień angażuje też serwis lub wymaga doradztwa sprzedawców, zastrzegamy, że paczka może zostać wysłana w 4 dni robocze. Jeżeli zamówienie będzie miało opóźnienie będziemy się z Państwem kontaktować.
Rowery marki Trek, dostarczamy w całości po wcześniejszym montażu, regulacji i przeglądzie, tylko tak wysłany rower ma pełną gwarancje Trek.
Mniejsze paczki można odbierać w paczkomatach InPost - koszt niezależnie od wartości zamówienia przy wpłacie na konto to 12,99 zł, a przy płatności przy odbiorze 19,99zł.
UWAGA
Teraz gratis do każdej paczki zamówionej kurierem DPD:
możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze.
Uwaga: istnieje możliwość wysyłki rowerów oraz części do innych krajów Unii Europejskiej, w przypadku zainteresowania dostawą zagraniczną przed zakupem prosimy o kontakt.
Płatność
1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego salon-rowerowy.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego dostawy.
3. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności jaki rodzaj dostawy wybierzesz:
A. Dostawa kurierem DPD – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez tpay (przedpłata),
- w ratach (przedpłata),
- w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
- gotówką u kuriera (przy odbiorze),
B. Dostawa do paczkomatu – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez tpay (przedpłata),
- kartą (przy odbiorze z paczkomatu),
C. Odbiór w salonie – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez tpay (przedpłata),
- w ratach (przedpłata),
- w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
- gotówką (przy odbiorze),
- kartą (przy odbiorze),
- w ratach (przy odbiorze).
O każdym etapie zamówienia informujemy powiadomieniem na email, w dniu wysyłki towaru podajemy link do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
Prowadzimy standardowy sklep, więc zamówiony towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym ustaleniu.
Szczegółowe koszty transportu oraz dostępne opcje dostawy określane są w momencie składania zamówienia w zakładce koszyk.
Pakowanie
Wiemy jak ważne jest dobre zakapowanie przesyłki, a najważniejsze jest to w przypadku całych rowerów. Poniżej przedstawiamy nasze podejście do jakości obsługi i zapakowania rowerów.
1. Najpierw rowery przyjeżdżają do nas z magazynów producentów lub importerów i są przechowywane w naszych magazynach.
2. Prowadzimy sklep stacjonarny, więc część rowerów jest skręconych do wystawienia w sklepie.
3. Po zakupie przygotowujemy rower do natychmiastowej eksploatacji, tak jakbyś odbierał go osobiście w sklepie. Skręcamy i regulujemy tak aby był gotowy do jazdy.
4. Jeżeli wybierzesz opcję wysyłki w całości, to po dokładnym skręceniu i wyregulowaniu roweru podbijamy przegląd gwarancyjny i pakujemy rower do wysyłki.
W przypadku wyboru wysyłki kurierem DPD karton zostaje oklejony taśmami zabezpieczającymi z naszym nadrukiem i oczekuje na kuriera. Do obowiązków kupującego należy ponowne złożenie roweru wg instrukcji producenta oraz załączonej krótkiej instrukcji. Dla ułatwienia do każdego zamówienia załączamy filmy instruktażowe oraz służymy pomocą telefoniczną.
Uwaga
Każda paczka jest zabezpieczona firmową taśmą pakową (klejącą) oraz każda paczka zawierająca rower dodatkowo taśmą polipropylenową (plastikową) z nadrukiem www.SALON-ROWEROWY.pl, w przypadku braku taśm firmowych lub jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, konieczne jest rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nieuszkodzona. Kurier w takiej sytuacji ma obowiązek czekać, a w przypadku uszkodzenia lub niekompletności musi spisać protokół szkody.
Jak złożyć rower kupiony przez internet: