Rower Trek Slash 9.8 GX AXS rozmiar M Matte Deep Smoke (5285338)

0 opinii
31 199,00 zł
21 839,30 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 23 399,25 zł

Rozmiarówka MTB
Rozmiar Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi
2XS 135 - 145 cm 64 - 68 cm
XS 140 - 155 cm 68 - 73 cm
S 153 - 167 cm 72 - 79 cm
M 164 - 175 cm 76 – 81 cm
M/L 168 – 180 cm 79 - 86 cm
L 177 - 188 cm 83 – 89 cm
XL 186 - 196 cm 87 - 92 cm
2XL 195 - 203 cm 91 - 97 cm

Slash 8

W magazynie

0 opinii

Przesyłka standardowa od 3-5 dni roboczych

Rower Trek Slash 9.8 GX AXS rozmiar M Matte Deep Smoke

21 839,30 zł 31 199,00 zł

Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, zaawansowane zawieszenie, karbonowe koła oraz błyskawicznie działający sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX Eagle AXS sprawiają, że ta maszyna o dużym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa grawitacyjnego.

 

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Chcesz się cieszyć niską masą i przyjemną charakterystyką ramy z włókna węglowego, możliwościami regulowanego zawieszenia, a także precyzją zmiany biegów napędu GX Eagle AXS.

Użyte technologie

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z damperem RockShox Super Deluxe Select+ RT, a do tego amortyzator RockShox ZEB Select+ z ekstra sztywnymi 38 mm goleniami. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM GX AXS i koła z włókna węglowego Line Elite 30 z bębenkiem Rapid Drive z 108 zapadkami pozwalającym na natychmiastowe przyśpieszenie w kluczowych momentach.

Ostatnie słowo

To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Zyskujesz najwyższej klasy zawieszenie, kozackie koła z włókna węglowego i wspaniałą bezprzewodową zmianę biegów napędu SRAM AXS.

Dlaczego je pokochasz?

  1. Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy
  2. Napęd oparty na SRAM GX Eagle AXS działa inteligentnie, płynnie i całkowicie bezprzewodowo
  3. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
  4. Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
  5. Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu

 

 

Rama z widelcem
Rama Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku
Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony)
Koła
Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Line Elite 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready
*Opona Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz Bontrager TLR
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta
Napęd
Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12 speed
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS
Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA
Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy
Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa
Maks. wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
Rozmiar: M , ML
Bontrager Line Elite Dropper, 150mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości
Rozmiar: L
Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
Rozmiar: XL
Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
Stery Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: S , M , ML , L , XL
SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL
SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu
Akcesoria
Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)
Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy

Waga
Waga M - 14.50 kg / 31.97 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe

Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Rozmiarówka

Rozmiar Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi
S

155 - 165 cm

5'1" - 5'5"

74 - 78 cm

29" - 31"

M

165 - 176 cm

5'5" - 5'9"

79 - 83 cm

31" - 33"

M/L

173 - 180 cm

5'8" - 5'11"

81 - 86 cm

32" - 34"

L

177 - 188 cm

5'10" - 6'2"

84 - 89 cm

33" - 35"

XL

188 - 195 cm

6'2" - 6'5"

89 - 91 cm

35" - 36"

 

Geometria

Wszystkie wymiary zostały podane w centymetrach, chyba, że adnotacja stanowi inaczej.

         
Sizing table
Numer rozmiaru ramy Oznaczenie rozmiaru ramy Położenie geometryczne Rozmiar kół A — Rura podsiodłowa B — Kąt nachylenia rury podsiodłowej Efektywny kąt rury podsiodłowej C — Długość główki ramy D — Kąt główki ramy E — Efektywna długość górnej rury F — Wysokość osi suportu G — Obniżenie suportu H — Długość widełek I — Przesunięcie J — Trail K — Rozstaw kół L — Przekrok M — Rozstaw ramy N — Wysokość ramy
15.5" S Wysokie 29" 39.5 67.1° 76.1° 10 64.6° 58.4 35.2 2.2 43.5 4.3 13 119.7 71.1 43.1 61.8
15.5" S Niskie 29" 39.5 66.6° 75.6° 10 64.1° 58.5 34.5 2.9 43.7 4.3 13.4 119.7 70.5 42.5 62.1
17.5" M Wysokie 29" 42 67.1° 76.1° 10 64.6° 60.9 35.2 2.2 43.5 4.3 13 121.2 74.9 45.6 61.8
17.5" M Niskie 29" 42 66.6° 75.6° 10 64.1° 61 34.5 2.9 43.7 4.3 13.4 122.2 74.3 45 62.2
18.5" ML Wysokie 29" 43.5 67.1° 76.1° 10.5 64.6° 62.8 35.2 2.2 43.5 4.3 13 124.2 74.9 47.4 62.2
18.5" ML Niskie 29" 43.5 66.6° 75.6° 10.5 64.1° 62.9 34.5 2.9 43.7 4.3 13.4 124.3 74.3 46.9 62.6
19.5" L Wysokie 29" 45 67.1° 76.1° 11.5 64.6° 64.7 35.2 2.2 43.5 4.3 13 126.3 75.9 49.1 63.1
19.5" L Niskie 29" 45 66.6° 75.6° 11.5 64.1° 64.9 34.5 2.9 43.7 4.3 13.4 126.4 75.3 48.6 63.5
21.5" XL Wysokie 29" 50 67.1° 76.1° 14 64.6° 68.3 35.2 2.2 43.5 4.3 13 130.4 77.9 52.1 65.4
21.5" XL Niskie 29" 50 66.6° 75.6° 14 64.1° 68.4 34.5 2.9 43.7 4.3 13.4 130.5 77.3 51.6 65.8
5285338
Sposób wysyłki Nazwa Cena
Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz 209,99 zł
salon-rowerowy.pl salon-rowerowy.pl Za darmo!

0 / 5

(0 opinii)

Kupiłeś/aś ten produkt?

Podziel się swoją opinią z innymi

Brak recenzji użytkowników.

Każdy sprzedawany u nas produkt jest nowy. Na każdy towar wystawiamy paragon lub na życzenie wystawiamy fakturę VAT 23%.

Rowery mają 2 lata gwarancji na osprzęt i 5 lat gwarancji na ramę (wg warunków producenta). Rowery Trek mają 2 lata gwarancji na osprzęt i dożywotnią gwarancję na ramę (wg warunków producenta).

Rowery Trek, Kellys, Ghost, Haibike, Lapierre, Winora, Alpina sprzedawane wysyłkowo są objęte gwarancją Door To Door.

Skorzystać z gwarancji najniższej ceny na rowery z kolekcji 2023.

Dostałeś kod rabatowy od innego sprzedawcy, masz rabat za stałe zakupy w innym sklepie, znalazłeś promocje na innej stronie? Wyślij do nas, po potwierdzeniu zaproponujemy lepsze warunki zakupu.

>>UWAGA<<

Jeżeli w momencie dostawy paczka będzie nosiła ślady uszkodzenia KONIECZNIE TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY! Protokół szkody MUSI być spisany w momencie dostawy.

Kurier będzie się tłumaczył, że się spieszy, lub nie ma protokołu przy sobie, że przyjedzie później, lub że jeżeli będzie coś uszkodzone to później się spisze protokół. PROSIMY NIE SŁUCHAĆ KURIERA, protokół szkody MUSI BYĆ SPISANY W MOMENCIE DOSTAWY!

W protokole MUSI BYĆ WPISANE: opakowanie uszkodzone w momencie dostawy. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki może skutkować brakiem możliwości reklamacji uszkodzonego towaru.

Spisując protokół szkody działasz we własnym interesie, my staramy się zabezpieczyć paczkę właściwie, opłacamy ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia paczki. Jeżeli kurier uszkodził przesyłkę i nikt nie dopilnuje w momencie odbioru aby to zapisać, osoba która uszkodziła paczkę jest bezkarna!

Odwiedź nasz kanał na Youtube:

https://www.youtube.com/user/salonrowerowypl

Wysyłka

Umożliwiamy dostawę rowerów elektrycznych w całości. Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego. Tak przygotowany rower zostanie dostarczony w całości. Po otrzymaniu zamówionego roweru wystarczy wyprostować kierownicę, dokręcić pedały i rower jest gotowy do jazdy. Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kwadrans.  Wybierając dostawę roweru w całości umożliwiamy zapłatę przelewem na konto, w ratach CA i Santander, kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem. Koszt takiej dostawy zaczyna się od 99 zł. Podczas zakupu proszę wybrać DOSTAWA CAŁEGO ROWERU, PROSTUJESZ KIEROWNICĘ I JEDZIESZ.

Standardowa wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD oraz InPost. Dla zamówień od 599 zł, w przypadku płatności przelewem, koszt transportu za pośrednictwem firmy DPD to 19,99zł. Przy dostawie firmą kurierską wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez nas w pełnej wartości, co zmniejsza ryzyko problemów w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki. Z analizy zamówień wynika, że 50 % zakupionego u nas towaru wysyłamy w 24 godziny robocze. Z uwagi na to, że duża część zamówień angażuje też serwis lub wymaga doradztwa sprzedawców, zastrzegamy, że paczka może zostać wysłana w 4 dni robocze. Jeżeli zamówienie będzie miało opóźnienie będziemy się z Państwem kontaktować.

Rowery marki Trek, dostarczamy w całości po wcześniejszym montażu, regulacji i przeglądzie, tylko tak wysłany rower ma pełną gwarancje Trek.

Mniejsze paczki można odbierać w paczkomatach InPost - koszt niezależnie od wartości zamówienia przy wpłacie na konto to 12,99 zł, a przy płatności przy odbiorze 19,99zł.

UWAGA

Teraz gratis do każdej paczki zamówionej kurierem DPD:

możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze.


Uwaga: istnieje możliwość wysyłki rowerów oraz części do innych krajów Unii Europejskiej, w przypadku zainteresowania dostawą zagraniczną przed zakupem prosimy o kontakt.

Płatność

1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego salon-rowerowy.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego dostawy.

3. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności jaki rodzaj dostawy wybierzesz:

A. Dostawa kurierem DPD – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką u kuriera (przy odbiorze),

B. Dostawa do paczkomatu  – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • kartą (przy odbiorze z paczkomatu),

C. Odbiór w salonie – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką (przy odbiorze),
  • kartą (przy odbiorze),
  • w ratach (przy odbiorze).


O każdym etapie zamówienia informujemy powiadomieniem na email, w dniu wysyłki towaru podajemy link do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

Prowadzimy standardowy sklep, więc zamówiony towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym ustaleniu.
Szczegółowe koszty transportu oraz dostępne opcje dostawy określane są w momencie składania zamówienia w zakładce koszyk.

Pakowanie
Wiemy jak ważne jest dobre zakapowanie przesyłki, a najważniejsze jest to w przypadku całych rowerów. Poniżej przedstawiamy nasze podejście do jakości obsługi i zapakowania rowerów.

1. Najpierw rowery przyjeżdżają do nas z magazynów producentów lub importerów i są przechowywane w naszych magazynach.

magazynmagazyn



2. Prowadzimy sklep stacjonarny, więc część rowerów jest skręconych do wystawienia w sklepie.


3. Po zakupie przygotowujemy rower do natychmiastowej eksploatacji, tak jakbyś odbierał go osobiście w sklepie. Skręcamy i regulujemy tak aby był gotowy do jazdy.
 

serwisserwis
 

4. Jeżeli wybierzesz opcję wysyłki w całości, to po dokładnym skręceniu i wyregulowaniu roweru podbijamy przegląd gwarancyjny i pakujemy rower do wysyłki.

W przypadku wyboru wysyłki kurierem DPD karton zostaje oklejony taśmami zabezpieczającymi z naszym nadrukiem i oczekuje na kuriera. Do obowiązków kupującego należy ponowne złożenie roweru wg instrukcji producenta oraz załączonej krótkiej instrukcji. Dla ułatwienia do każdego zamówienia załączamy filmy instruktażowe oraz służymy pomocą telefoniczną.
 

Uwaga
Każda paczka jest zabezpieczona firmową taśmą pakową (klejącą) oraz każda paczka zawierająca rower dodatkowo taśmą polipropylenową (plastikową) z nadrukiem www.SALON-ROWEROWY.pl, w przypadku braku taśm firmowych lub jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, konieczne jest rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nieuszkodzona. Kurier w takiej sytuacji ma obowiązek czekać, a w przypadku uszkodzenia lub niekompletności musi spisać protokół szkody. 
 

nasza paczka

Jak złożyć rower kupiony przez internet:

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć