Z uwagi na błąd aplikacji część produktów ma cenę 0zł. Prosimy o kontakt przed zakupem takich produktów.

Błąd modułu Inpost uniemożliwia wybranie paczkomatu, prosimy o podanie numeru paczkomatu w dodatkowym polu podczas zamówienia.

Za niedogodności przepraszamy, cały czas pracujemy nad usunięciem błędów.

close

Kask dziecięcy juniorski C-PREME SIR CHOMPZ blue roz. S CHILD FS 5+ (50-54 cm) (NEW) (CPMR-7146804)

0 opinii
219,90 zł
W magazynie

Przesyłka standardowa od 3-5 dni roboczych

Kask dziecięcy juniorski C-PREME SIR CHOMPZ blue roz. S CHILD FS 5+ (50-54 cm) (NEW)

219,90 zł
CPMR-7146804
Sposób wysyłki Nazwa Cena
salon-rowerowy.pl salon-rowerowy.pl Za darmo!
Wysyłka kurierem DPD Raty Wysyłka kurierem DPD Raty 39,99 zł
Inpost Paczkomaty 24 Inpost Paczkomaty 24 12,99 zł
Inpost Paczkomaty 24 - za pobraniem Inpost Paczkomaty 24 - za pobraniem 19,99 zł
Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz Dostawa całego roweru, prostujesz kierownicę i jedziesz 99,99 zł
DPD Krajowa (DPD Classic) DPD Krajowa (DPD Classic) Za darmo!
DPD Krajowa za pobraniem (COD) DPD Krajowa za pobraniem (COD) Za darmo!

0 / 5

(0 opinii)

Kupiłeś/aś ten produkt?

Podziel się swoją opinią z innymi

Dodaj opinię

Brak recenzji użytkowników. Dodaj opinię

Każdy sprzedawany u nas produkt jest nowy. Na każdy towar wystawiamy paragon lub na życzenie wystawiamy fakturę VAT 23%.

Rowery mają 2 lata gwarancji na osprzęt i 5 lat gwarancji na ramę (wg warunków producenta). Rowery Trek mają 2 lata gwarancji na osprzęt i dożywotnią gwarancję na ramę (wg warunków producenta).

Rowery Trek, Kellys, Ghost, Haibike, Lapierre, Winora, Alpina sprzedawane wysyłkowo są objęte gwarancją Door To Door.

Skorzystać z gwarancji najniższej ceny na rowery z kolekcji 2023.

Dostałeś kod rabatowy od innego sprzedawcy, masz rabat za stałe zakupy w innym sklepie, znalazłeś promocje na innej stronie? Wyślij do nas, po potwierdzeniu zaproponujemy lepsze warunki zakupu.

>>UWAGA<<

Jeżeli w momencie dostawy paczka będzie nosiła ślady uszkodzenia KONIECZNIE TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY! Protokół szkody MUSI być spisany w momencie dostawy.

Kurier będzie się tłumaczył, że się spieszy, lub nie ma protokołu przy sobie, że przyjedzie później, lub że jeżeli będzie coś uszkodzone to później się spisze protokół. PROSIMY NIE SŁUCHAĆ KURIERA, protokół szkody MUSI BYĆ SPISANY W MOMENCIE DOSTAWY!

W protokole MUSI BYĆ WPISANE: opakowanie uszkodzone w momencie dostawy. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki może skutkować brakiem możliwości reklamacji uszkodzonego towaru.

Spisując protokół szkody działasz we własnym interesie, my staramy się zabezpieczyć paczkę właściwie, opłacamy ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia paczki. Jeżeli kurier uszkodził przesyłkę i nikt nie dopilnuje w momencie odbioru aby to zapisać, osoba która uszkodziła paczkę jest bezkarna!

Odwiedź nasz kanał na Youtube:

https://www.youtube.com/user/salonrowerowypl

Wysyłka

Umożliwiamy dostawę rowerów elektrycznych w całości. Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego. Tak przygotowany rower zostanie dostarczony w całości. Po otrzymaniu zamówionego roweru wystarczy wyprostować kierownicę, dokręcić pedały i rower jest gotowy do jazdy. Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kwadrans.  Wybierając dostawę roweru w całości umożliwiamy zapłatę przelewem na konto, w ratach CA i Santander, kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem. Koszt takiej dostawy zaczyna się od 99 zł. Podczas zakupu proszę wybrać DOSTAWA CAŁEGO ROWERU, PROSTUJESZ KIEROWNICĘ I JEDZIESZ.

Standardowa wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD oraz InPost. Dla zamówień od 599 zł, w przypadku płatności przelewem, koszt transportu za pośrednictwem firmy DPD to 19,99zł. Przy dostawie firmą kurierską wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez nas w pełnej wartości, co zmniejsza ryzyko problemów w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki. Z analizy zamówień wynika, że 50 % zakupionego u nas towaru wysyłamy w 24 godziny robocze. Z uwagi na to, że duża część zamówień angażuje też serwis lub wymaga doradztwa sprzedawców, zastrzegamy, że paczka może zostać wysłana w 4 dni robocze. Jeżeli zamówienie będzie miało opóźnienie będziemy się z Państwem kontaktować.

Rowery marki Trek, dostarczamy w całości po wcześniejszym montażu, regulacji i przeglądzie, tylko tak wysłany rower ma pełną gwarancje Trek.

Mniejsze paczki można odbierać w paczkomatach InPost - koszt niezależnie od wartości zamówienia przy wpłacie na konto to 12,99 zł, a przy płatności przy odbiorze 19,99zł.

UWAGA

Teraz gratis do każdej paczki zamówionej kurierem DPD:

możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze.


Uwaga: istnieje możliwość wysyłki rowerów oraz części do innych krajów Unii Europejskiej, w przypadku zainteresowania dostawą zagraniczną przed zakupem prosimy o kontakt.

Płatność

1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego salon-rowerowy.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego dostawy.

3. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności jaki rodzaj dostawy wybierzesz:

A. Dostawa kurierem DPD – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką u kuriera (przy odbiorze),

B. Dostawa do paczkomatu  – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • kartą (przy odbiorze z paczkomatu),

C. Odbiór w salonie – możesz zapłacić:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez tpay (przedpłata),
  • w ratach (przedpłata),
  • w formie leasingu Leaselink (przedpłata),
  • gotówką (przy odbiorze),
  • kartą (przy odbiorze),
  • w ratach (przy odbiorze).


O każdym etapie zamówienia informujemy powiadomieniem na email, w dniu wysyłki towaru podajemy link do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

Prowadzimy standardowy sklep, więc zamówiony towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym ustaleniu.
Szczegółowe koszty transportu oraz dostępne opcje dostawy określane są w momencie składania zamówienia w zakładce koszyk.

Pakowanie
Wiemy jak ważne jest dobre zakapowanie przesyłki, a najważniejsze jest to w przypadku całych rowerów. Poniżej przedstawiamy nasze podejście do jakości obsługi i zapakowania rowerów.

1. Najpierw rowery przyjeżdżają do nas z magazynów producentów lub importerów i są przechowywane w naszych magazynach.

magazynmagazyn



2. Prowadzimy sklep stacjonarny, więc część rowerów jest skręconych do wystawienia w sklepie.


3. Po zakupie przygotowujemy rower do natychmiastowej eksploatacji, tak jakbyś odbierał go osobiście w sklepie. Skręcamy i regulujemy tak aby był gotowy do jazdy.
 

serwisserwis
 

4. Jeżeli wybierzesz opcję wysyłki w całości, to po dokładnym skręceniu i wyregulowaniu roweru podbijamy przegląd gwarancyjny i pakujemy rower do wysyłki.

W przypadku wyboru wysyłki kurierem DPD karton zostaje oklejony taśmami zabezpieczającymi z naszym nadrukiem i oczekuje na kuriera. Do obowiązków kupującego należy ponowne złożenie roweru wg instrukcji producenta oraz załączonej krótkiej instrukcji. Dla ułatwienia do każdego zamówienia załączamy filmy instruktażowe oraz służymy pomocą telefoniczną.
 

Uwaga
Każda paczka jest zabezpieczona firmową taśmą pakową (klejącą) oraz każda paczka zawierająca rower dodatkowo taśmą polipropylenową (plastikową) z nadrukiem www.SALON-ROWEROWY.pl, w przypadku braku taśm firmowych lub jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, konieczne jest rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nieuszkodzona. Kurier w takiej sytuacji ma obowiązek czekać, a w przypadku uszkodzenia lub niekompletności musi spisać protokół szkody. 
 

nasza paczka

Jak złożyć rower kupiony przez internet:

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć